Wij doen erg ons best om u een zo goed mogelijke dienstverlening te bieden waarbij we zoveel mogelijk uw vragen tegemoet komen. Toch kan het onverhoopt zo zijn dat er iets is waar u niet geheel tevreden over bent omdat er iets fout gegaan is. Dan horen wij dat graag van u, zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

We zullen altijd proberen de gemaakte fout te herstellen en uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.

Wij vragen u het ons meteen te laten weten wanneer er iets fout gegaan is, dat maakt het direct herstellen van de fout alleen maar gemakkelijker.

Bespreek het met ons

Een ontevreden klant daar houden wij niet van, dat begrijpt u vast. We willen de ontevredenheid graag wegnemen en daarom vragen wij u om een eventuele klacht meteen met ons te bespreken. Dat kunt u direct doen met uw instructeur, dat geeft de kans de situatie meteen aan te passen en op te lossen. Vaak zijn situaties makkelijk op te lossen en dat doen wij dan ook graag.

Officiële klacht

Heeft het bespreken met de instructeur niet geleid tot een goede oplossing of het gewenste resultaat? Dan kunt u uw klacht per mail naar ons toe sturen zodat wij deze in behandeling kunnen nemen.

Vermeld in uw mail de volgende informatie:

  • Jouw naam, adres en telefoonnummer.
  • Naam van jouw hond.
  • Welke cursus het betreft.
  • Omschrijving van de klacht. Graag zo concreet mogelijk: situatie, datum en naam instructeur en waar je ontevreden over bent.
  • Heb je zelf een voorstel hoe dit opgelost kan worden? Dan horen wij dat graag.

U kunt de mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat doen wij met de ontvangen klacht?

Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
• een korte beschrijving van jouw klacht;
• hoe en wanneer wij je klacht onderzoeken;
• op welke termijn je een antwoord kunt verwachten.

Naar aanleiding van de klacht wordt informatie verzameld bij de betrokkenen en kan het zijn dat wij jou nog benaderen voor extra informatie. Wij streven ernaar binnen 3 weken na ontvangst van de klacht inhoudelijk te reageren en houden je op de hoogte van de voortgang. De klacht wordt geregistreerd.

SPPD

Mocht u ontevreden zijn over de wijze waarop wij met jouw klacht m.b.t. de cursus, de instructeurs of cursisten zijn omgegaan, kun je je wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen) www.sppd.nl